آیا شما هم میخواهید برای انتخابات مجلس تبلیغات کنید؟
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

با پنل اس ام اس انتخابات میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس انتخابات ؛ میتوانید برای شهرها و روستاهای مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس برای انتخابات ؛ میتوانید به مشاغل مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس در انتخابات ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل پیامک انتخابات ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل پیامک برای انتخابات ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل پیامک در انتخابات ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل پیامک انتخاباتی ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید سامانه پیامک انتخاباتی ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انتخابات را اغاز کنید.

برای ارسال پیامک انتخاباتی باید یک سری قوانین را رعایت کرد که در اینجا به این قوانین اشاره می شود :سامانه پیامک ویژه انتخابات

  •  ارسال در ساعات مناسب ، برای جلوگیری از تبلیغ منفی به دلیل ترافیک بالای ارسال در این ایام
  •  ارسال در زمان هایی که توسط مراجع دولتی تعیین می گردد ، یعنی زمان مجاز برای تبلیغات
  •  استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک ،چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود
  •  ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص (انتخابات شورای شهر )
  •  استفاده از شماره پیامکی کوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما
  •  ارسال پیامک متناظر ، برای مخاطب خاص در ابتدای پیامک نام آنها را ذکر کنید
  •  برای سایر کاندیداهای محترم تبلیغات منفی نکنید
  •  از قبل برای تبلیغات پیامکی بودجه در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید
  •  ارسال پیامک به یک نفر به تعداد سه بار بسیار موثرتر از ارسال به تعداد افراد بیشتر ولی یکبار میباشد . سامانه پیامک انتخابات

 

در جهت موفقیت شما کاندیدای محترم، ابزارهای ویژه ای ایجاد و برای ارتباط موثر با مردم جمع آوری شده است:

پنل اس ام اس در انتخابات ; ارسال پیامک انبوه به شماره‌های یک شهر

در این روش پیامک شما با سرعت بسیار بالا و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود به گونه ای که اگر شما نیاز به دریافت نظرات نیز داشتید این امکان فراهم هست که مردم نیز در جواب اس ام اس ارسالی پیامی را برای سامانه پیامکی شما ارسال نمایند و پنل به صورت خودکار به آن پاسخ دهد.

پنل پیامک انتخاباتی ; ارسال پیامک منطقه ای با کد پستی

در این روش، پیامک کاندیدا به شماره موبایل های یک منطقه خاص بر اساس کد پستی ارسال می شود در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

پنل اس ام اس انتخابات مجلس همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

پنل اس ام اس انتخابات ; ارسال پیامک به صاحبان اصناف و مشاغل خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی کاندیدای محترم را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده از به روز ترین شماره های ارائه شده از سمت اپراتورها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک استان ، شهر و صنف مورد نظر کاندیدا می باشد.

سامانه پیامک برای انتخابات ; ارسال بر اساس جنسیت و سن

با پنل اس ام اس در انتخابات شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک انتخاباتی ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانشجویان دارید.

پنل پیامک برای انتخابات ; ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل هایی که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است، فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ، ایرانسل و رایتل باشد.

پنل اس ام اس برای انتخابات ; ارسال پیامک به محدوده خاصی از شماره ها

ارسال پیامک جهت انتخابات در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با محدوده خاصی مشخص شده اند ارسال میشود مثلا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۰۰۰۰ تا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۹۹۹۹ ارسال شود.

 

 پنل پیامک برای انتخابات

مدیر پیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند. اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه مدیرپیامک می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس برای تبلیغات برای انتخابات راز موفقیت شما کاندیدای محترم است و  ارتباط مستقیم با هوادارانتان خواهد بود. شاید باورتان نشود اما ممکن است تنها داشتن یک پنل پیامک ساده، ورق را به نفع شما برگرداند و این نام شما باشد که از صندوق رای بیرون می آید. طی ده سال اخیر در سراسر جهان، تمام سیاستمدارانی که برنده انتخابات بوده اند، سامانه ارسال پیامک یکی از ابزارهای ارتباطی اصلی شان بوده است.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

با کد تخفیف Entekhabat از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس برای انتخابات تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

تخفیف ویژه پنل اس ام اس و سایت ساز برای انتخابات مجلس با توجه به نزدیک شدن یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و و بررسی کاندیدا های محترم در انتخاب، انواع روش های تبلیغات جهت معرفی برنامه ها و نمایش توانمندی های خود به عموم مردم، راههای مختلف تبلیغ از طریق پیامک را برای موفقیت شما و افزایش شور انتخابراتی در کشور بیان خواهیم کرد.

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می‌باشد. سامانه پیام کوتاه قاصدک بسیاری از کاندیداها در انتخابات برای تبلیغات انتخابات شورای شهر، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،تبلیغات انتخابات مجلس و… ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با در نظر گرفتن بودجه تبلیغات پیامکی گسترده شعارهای انتخاباتی و پیام‌های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می‌نمایند.

در سامانه پیامکی مدیر پیامک جهت ارسال پیامک انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا sms و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک جهت تبلیغات انتخاباتی شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود  و پنل اس ام اس ویژه انتخابات

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

مدیر پیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.

برای ارسال پیامک انتخاباتی استفاده از ماژول های زیر به کاربران پیشنهاد می‌گردد.

    ارسال به بانک شماره به بانک شماره های استان و شهر
    ارسال پیامک از طریق نقشه ی گوگل
    ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS
    ارسال پیامک بر اساس کد پستی
    ارسال پیام صوتی
    جمع آوری شماره ی حامیان
    ارسال پیامک به رای اولی‌ها از طریق ماژول ارسال پیامک سن و جنسیت

پنل پیامک ویژه انتخابات

 

بانک شماره موبایل سراسر کشور، به تفکیک استان،شهر،پیش شماره و… به صورت رایگان در سامانه پیامکی مدیر پیامک می‌باشد. قاصدک اس ام اس کاندیده‌های محترم می‌توانند بر حسب نیاز به شهر خاصی (به طور مثال در انتخابات شورای شهر یا انتخابات مجلس تنها به شهر مد نظرشان) و یا به صورت کلی به کل شماره های کشور پیامک مد نظرشان را ارسال نمایند.

ارسال از طریق دکل مخابراتی BTS به صورت یک فرم به ایرانسل ارسال شده و پیامک های تبلیغاتی توسط ایرانسل به شماره های 48 ساعته گذشته در آن منطقه ارسال می گردند. این بانک شماره دقیق ترین بانک شماره ی ایرانسل بوده و هزینه پیامک های آن نیز معمولا از تعرفه ارسال با خطوط پیامک انبوه کمتر می‌باشد.

ارسال اس ام اس با نام کاندیدا: سامانه پیامکی ویژه انتخابات مجلس برای برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات؛ کاندیدای محترم با خرید سرویس ارسال پیامک با نام برند می‌توانند این قابلیت را فراهم کرد که هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک اسم کاندیدای محترم نوشته شود، با توجه به اینکه فعال سازی ارسال پیامک با نام کاندیدای انتخاباتی حدود 50 روز زمانبر است پیشنهاد می‌شود قبل از انکه وارد فاز عمومی تبلیغات برای انتخابات شویم، اقدامات لازمه برای فعال سازی سامانه پیامک انتخاباتی را انجام دهیم.

شما با خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات می‌توانید برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس، انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد.

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌باشد. ارسال پیامک انبوه یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی کاندیدا انتخابات است. تقریبا تمام کاندیدها در انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس و… از ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات در انتخابات استفاده کرده و بخش اعظمی از بودجه تبلیغاتی را برای ارسال پیامک‌ انتخاباتی قرار می دهند تا شعارهای انتخاباتی خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال نمایند.

سامانه پیام کوتاه ویژه انتخابات مجلس سامانه پیامک مدیرپیامک برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال پیامک انبوه با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده  از ارسال پیامک‌ جهت تبلیغات در انتخابات شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است. مدیرپیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی (حتی به شماره موبایل‌های مسدود) ارائه می‌دهد.

همچنین ارسال پیام صوتی، یکی از روش‌های رقابتی مناسب و کارآمد می‌باشد که می‌تواند شما را متمایز از رقیبان جلوه دهد.

با خرید سامانه پیامک برای تبلیغات انتخاباتی، راه‌های متنوع برای ارسال پیامک انتخاباتی وجود دارد. ما در ادامه در مورد چند روش موثر ارسال اس ام اس تبلیغات انتخاباتی صحبت می‌کنیم.

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

همانطور که گفته شد؛ سامانه پیامک انتخابات استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مرسوم شده است و بازخورد مناسبی از ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات دریافت می‌شود‌، همچنین با توجه به محدود بودن وقت تبلیغات نامزدهای انخابات، تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس انبوه نیازی به صرف زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن می‌توانند به عده کثیری تبلیغات خود را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیام صوتی انجام دهید. پنل اس ام اس قاصدک در سامانه ارسال پیامک انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه به چند روش انجام می‌شود که روش‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.
ارسال پیامک به تفکیک استان،شهر،روستا

ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان، شهر روستا کاندیای محترم می توانند پیامک تبلیغاتی خود را به کل ایران بر اساس استان، شهر و منطقه ارسال نمایند و بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیامک مدیرپیامک تمامی اقشار جامعه را پوشش دهند . در این بانک اطلاعاتی فقط شماره های همراه اول و ایرانسل به صورت رایگان در اختیار کاندیدا جهت تبلیغات در انتخابات قرار می‌گیرد.
ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قصد دارید به منطقه خاصی پیامک ارسال نمایید، بانک شماره موبایل ارسال پیامک کدپستی و ارسال پیامک از روی نقشه یکی می باشد، اگر شما کدپستی منطقه مورد نظر را می دانید بهتر است از ارسال پیامک بر اساس کد پستی استفاده نمایید و اگر شما کد پستی منطقه مورد نظرتان را نمی دانید می توانید از ارسال پیامک انبوه از نقشه گوگل استفاده نمایید.
ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

ارسال پیامک از روی نقشه؛ شما می‌توانید از روی نقشه محدوده مورد نظرتان را انتخاب نمایید و به منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک از نقشه گوگل برای شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول امکان پذیر است.
ارسال پیامک به اصناف خاص

ارسال پیامک انتخاباتی ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل؛ بانک شماره موبایل پزشکان، بانک شماره موبایل وکلا و… در سامانه پیامکی مدیرپیامک قرار دارد و شما می توانید برای تبلیغات در انتخابات از این بانک شماره موبایل استفاده نمایید.
ارسال پیامک از دکل bts

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS یکی از بهترین را ه ها برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات در انتخابات می‌باشد که بسیار موثر است و شما می توانید به افرادی که در منطقه خاصی حضور دارند پیامک انبوه ارسال نمایید.
ارسال پیامک به شماره های خودتان

شما می توانید به لیست مخاطین گوشی به صورت گروهی از طریق سامانه پیامک، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید کافی است فابل مخاطیبن گوشی را در پنل پیامک قرار دهید و بعد از نوشتن متن پیامک دکمه ارسال اس ام اس را فشار دهید، ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات همچنین سامانه پیامکی مدیرپیامک قابلیت ارسال پیامک به شماره های فایل اکسل را دارد و شما قادر هستید به شماره موبایل های موجود در فایل اکسل به صورت یک باره پیامک ارسال نمایید.

 

روشهای تبلیغاتی برای انتخابات
ارسال پیامک تاثیرگذار برای تبلیغات انتخابات

ما در این صفحه در مورد روش‌های مهم و موثر تبلیغات پیامکی در انتخابات صحبت کردیم، شما می توانید صفحه نحوه ارسال پیامک انبوه را مطالعه نمایید تا در مورد روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی اطلاع بیشتری کسب نمایید. فرا پیامک چند توصیه مهم مجددا به کاندیدهای انتخاباتی اعلام می شود.

پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی ارسال در ساعات مناسب، برای جلوگیری از تبلیغ منفی و با توجه به ترافیک بالای ارسال اس ام اس در ایام انتخابات بهتر است که بین ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پیامک تبلیغاتی را ارسال نمایید.
        استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک، چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود .
        ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص، مثلا اگر انتخابات شورای شهر می باشد، فقط به شهری که در آن کاندید شده‌اید پیامک ارسال کنید.
        استفاده از شماره پیامکی کوتاه‌تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما‌، لازم به ذکر است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه تر در کیفیت ارسال تاثیری ندارد‌.

     

تبلیغات پیامکی ویژه انتخابات همچنین اگر شما برای تبلیغات در انتخابات به بانک شماره موبایل نیاز دارید، می توانید به صفحه خرید بانک شماره موبایل مراجعه کرده و بانک شماره موبایل مورد نظرتان را خریداری نمایید و بلافاصله بعد از پرداخت بانک شماره موبایل را دانلود نمایید.

 

ارسال اس ام اس با نام کاندیدا: برای برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات؛ کاندیدای محترم با خرید سرویس ارسال پیامک با نام برند می‌توانند این قابلیت را فراهم کرد که هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک اسم کاندیدای محترم نوشته شود، با توجه به اینکه فعال سازی ارسال پیامک با نام کاندیدای انتخاباتی حدود 50 روز زمانبر است پیشنهاد می‌شود قبل از انکه وارد فاز عمومی تبلیغات برای انتخابات شویم، اقدامات لازمه برای فعال سازی پنل اس ام اس در انتخابات سامانه پیامک انتخاباتی را انجام دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

پنل پیامک مخابرات برای انتخابات

پنل اس ام اس برای انتخابات

یکی از روش های اصلی تبلیغات انتخاباتی ، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی برای انتخابات

با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می باشد . بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند

انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری

جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود

شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند .

در پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندید های محترم

به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود .

 
سامانه پیامک انتخابات ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات

نگران نباشید ! برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است

تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد . تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که

میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید .

اگر کاندید انتخابات مجلس  و… باشید ، قاعدتا اغلب مردمان شما را افراد نزدیک به محل زندگی تان

تشکیل میدهد . فرا اس ام اس بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید .

 

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان مورد نظر را انتخاب کنید ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید . تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود

که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی

یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک استان مورد نظر ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید .

 
پنل اس ام اس مخابرات انتخابات

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل های مدیرپیامک شما میتوانید بر اساس هدف خود

پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

 

* ارسال پیامک از نقشه گوگل

* ارسال پیامک از طریق کدپستی

* ارسال پیامک از طریق دکل BTS

* ارسال بر شهرستان های استان ها و مراکز استان

ارسال اس ام اس انتخاباتی

 
ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

 

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله مورد

نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

 
ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات

 

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند

و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

اس ام اس انتخاباتی همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تهران

می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید

به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

 
ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی

پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان مورد نظر ارسال نمایید .

 
ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با

انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند ! ارسال اس ام اس انبوه برای موفقیت در انتخابات

 
ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانید

به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید

اس ام اس پنل تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

 
ارسال پیامک به کلیه شهرستان های استان ها و مراکز استان ها

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان مورد

نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

کلیه استان ها و شهرستان های کشور در پنل ما موجود است

افزایش شانس پیروزی در انتخابات با استفاده از پنل اس ام اس

 

سامانه پیامک انتخابات

همانطور که میدانید تنها چند صباحی دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است. از این رو احزاب و نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند تا با استفاده از راهکار هایی جدید خودشان را به مردم معرفی کرده و اهداف و برنامه هایشان را به گوش مردم برسانند. با پیشرفت تکنولوژی و همچنین استقبال مردم از دنیای دیجیتال، میتوان گفت که “رایانه” و “موبایل” به ابزار های محبوب ارتباطی اللخصوص در بین جوانان تبدیل شده است.
از طرفی دیگر بیشتر جمعیت ایران را جوانان تشکیل میدهند و حدود 90% از این جوانان، از گوشی موبایل استفاده میکنند. از این رو نامزدهای شورای شهر و همچنین مجلس شورای اسلامی میتوانند از طریق این پلتفرم به راحتی با جامعه هدف خود در ارتباط باشند تا آنها را به پای صندوق های رای بکشند. بایگانی های پیامک انتخاباتی اما از چه طریق و با استفاده از چه ابزاری میتوان این کار را عملی کرد؟
مدیرپیامک در این راستا مفتخر است با معرفی سامانه پیامک انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، بستر ارتباطی آسان را برای نامزدهای انتخابات مجلس فراهم آورد.
پنل پیامک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

یکی روش های اصلی تبلیغات انتخابات مجلس و شورا، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با استفاده از پنل مدیرپیامک میباشد. همانطور که میدانید بسیاری از کاندیدا های شورای شهر، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و… ارسال پیامک انبوه را به عنوان ابزاری جهت تبلیغات خود قرارداده و با در نظر گرفتن بودجه اندک برای تبلیغات پیامکی، شعارها و پیامک های خود را از طریق پیامک به مخاطبان خود ارسال میکنند.

در سامانه پیامک انتخابات، مدیرپیامک جهت ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای کاندیداهای محترم به دلیل ارسال اس ام اس با حجم بالا و محدودیت زمانی در ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی، شرایطی ویژه در نظر گرفته است. سامانه پیامک ویژه انتخابات مجلس و شورا مدیرپیامک، به کاندیداهای محترم ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک های انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.
راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

مدیرپیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات در زمنیه ارسال پیامک تبلیغاتی را در اختیار تمام مردم قرار دهد. همه کاربران میتوانند بدون نیاز به دانش و مهارتی خاص از طریق اینترنت و به صورت انلاین اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی کنند. آی پی پنل مدیرپیامک علاوه بر قرار دادن بانک شماره تلفن جامع و کامل، خدمات و امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برخی از این امکانات در ادامه لیست شده اند:

    ارسال پیامک به مخاطبین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول
    ارسال پیامک منطقه ای
    ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل
    ارسال پیامک کد پستی
    ارسال پیامک به پیش شماره خاص
    ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS
    ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت (ارسال پیامک به رای اولی ها)
    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف خاص

تخفیف ویژه پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس
    ارسال پیامک زمانبندی شده
    ارسال پیام صوتی
    دفترچه تلفن پیشرفته
    ارسال پیامک هوشمند
    و…

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

سامانه پیامکی ویژه کاندیدای انتخاباتی مجلس
ارسال پیامک با نام کاندیدا انتخابات مجلس و یا شورا

جهت برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات، کاندیداهای محترم میتوانند با خرید سرویسی با نام ارسال پیامک تبلیغاتی با برند، میتوانند از این قابلیت پنل پیامک انتخابات استفاده کنند که هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک، نام کاندیدا نوشته شود. با توجه به روند طولانی و زمانبر بودن اینکار توصیه میشود تا کاندیداهای محترم قبل از اینکه وارد فاز تبلیغات انتخاباتی برای عموم شوند، سریع تر از موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.
چرا کاربران به پیامک های تبلیغاتی توجه نمیکنند؟

طراحی سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

همانگونه که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد، امروزه تکنولوژی بخش مهمی از زندگی ما را به خود درگیر کرده است. با توجه به این پیشرفت تکنولوژی برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی دیگر نیازی نیست از کاغذ استفاده کرد. بلکه میتوان به راحتی و از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه اینکار را به راحتی انجام داد. پنل ارسال پیامک انتخابات به همین علت نمایندگان مجلس و شورای شهر نیز باید یک وبسایت شخصی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به راحتی و در اولین فرصت پاسخگوی نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس اینست که، میتوانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند و کمپین های مختلفی راه اندازی کنند.

در این راستا مدیرپیامک با دارا بودن تیم حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و تولید محتوا، مفتخر است که در این زمینه نیز میتواند کاندیداهای محترم را یاری کند. ip panel نامزد های انتخابات مجلس و شورای شهر میتوانند در وبسایت خود فعالیت های زیر را داشته باشند:

    بیوگرافی و زندگی نامه
    معرفی اهداف و برنامه ها
    آرشیو عکس
    آرشیو فیلم ها
    آرشیو سخنرانی ها (به حالت صوتی و متنی)
    اخبار و اطلاع رسانی
    نظرسنجی
    ارتباط آنلاین با مردم
    پیشنهادات و انتقادات

پیامک تبلیغاتی انتخابات مجلس
    و…

اگر تصمیم دارید تبلیغات انتخابات خود را به بهترین نحو انجام دهید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. با دریافت یک سامانه پیامک و یک سامانه سایت ساز، می توانید صدای خود را به گوش همه برسانید. شرکت مدیرپیامک مفتخر خواهد بود که میزبان تبلیغات انتخاباتی شما باشد.

 

همانطور که می دانید تنها یک ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است. از این روی احزاب نامزدهای نمایندگی هر دو مجلس در تلاش هستند که با استفاده از راهکارهایی جدید کاندیدای خود را به عموم مردم معرفی کنند و برنامه های این عزیزان را به مردم برسانند.

با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت "تلفن همراه" و "رایانه" از بهترین وسایل ارتباطی با مردم، به ویژه با جوانان می باشند. همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به 90% از جوانان ایران، در حال حاضر از کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام کشور بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق این دو پلت فرم به راحتی با طرفداران خود در ارتباط باشند و از عزیزان دعوت کنند که در روز 7 اسفند به پای صندوق های رای بیایند.

همانگونه که در چند ماه قبل گفتیم، با نزدیک شدن به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیران شرکت رسانۀ تجارت نوین تصمیم گرفتند که به مناسبت این رویداد ملی، امکانات و خدمات خود را با تخفیف در اختیار کاندیداهای هر دو انتخابات قرار دهند. هم اکنون افراد نامزد در انتخابات مجلس می توانند پنل تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف و پنل سایت ساز پرتال را با 5% تخفیف دریافت کنند.
پنل پیامک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانطور که گفتیم، نامزدهای محترم انتخابات می توانند پنل های تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف دریافت کنند. در حال حاضر، مدیر پیامک را می توان یکی از بهترین و موفق ترین سامانه های ارسال اس ام اس در ایران دانست. sms مدیر پیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات اس ام اس را در اختیار تمام شهروندان قرار دهد. همۀ کاربران می توانند بدون داشتن دانش و مهارت خاصی، از طریق اینترنت اقدام به ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی همچنین علاوه بر بانک شماره تلفن جامع، مدیر پیامک خدمات و امکانات منحصر بفردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه به برخی از امکانات مدیر پیامک اشاره شده است:

    ارسال پیامک به اوپراتورهای ایرانسل و همراه اول
    ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر
    ارسال پیامک منطقه ای
    ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص
    ارسال پیامک بر اساس کد پستی
    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف
    ارسال بر اساس جنسیت و سن
    ارسال های زمان بندی شده
    گزارش پیامک های ارسالی
    گزارش پیامک های دریافتی
    دفترچه تلفن پیشرفته
    و...

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات طراحی سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانگونه که مطلع هستید امروزه بخش مهمی از زندگی ما به تکنولوژی وابسته شده است. امروزه دیگر لزومی ندارد برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی از کاغذ استفاده کرد، بلکه می توان این کارها را به راحتی از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه به راحتی انجام داد. نمایندگان مجلس نیز به همین دلیل باید وب سایت داشته باشند. به این ترتیب مردم می توانند به راحتی با نامزدها و نمایندگان انتخابی شهر خود، ارتباط برقرار کنند تا نمایندگان در اولین فرصت پاسخگوی این نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت این است که نامزدهای انتخاباتی می توانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف انتخاباتی راه اندازی کنند، فایل های مرتبط با سخنرانی های خود را در اختیار مردم قرار دهند و ... .

در صورتی که در نامزدی خود در انتخابات مجلس را اعلام کرده اید، می توانید از طریق سامانه سایت ساز پرتال، وب سایت خود را در یک روز راه اندازی نمایید. اکنون که دیگر زمان چندانی برای طراحی سایت انتخاباتی باقی نمانده است، سایت ساز پرتال گزینۀ فوق العاده ای برای بر طرف کردن این نیاز شما می باشد. کارشناسان فنی پرتال با مطالعه و بررسی دقیق، نیازهای نامزدهای انتخاباتی را شناخته و بر اساس آنها قالب های خود را ایجاد کرده اند. پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور استفاده از سایت ساز پرتال نیز، نیازی به دانش تخصصی ندارد و همۀ افراد می توانند به آسانی و با چند کلیک وب سایت خود را راه اندازی کنند. نامزدهای انتخاباتی می توانند از وب سایت های خود برای فعالیت های گفته شده در زیر استفاده نمایند:

    معرفی، زندگی نامه
    معرفی برنامه و عملکرد نماینده
    آرشیو عکس
    آرشیو فیلم
    آرشیو فایل های صوتی و متنی سخنرانی ها
    انتشار اخبار و اطلاع رسانی
    نظر سنجی
    ارتباط با مردم
    افتخارات و سوابق
    پیشنهادات و انتقادات
    فرم های مختلف جهت برقراری ارتباط مردمی
    پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید
    و ...

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور اگر تصمیم دارید تبلیغات انتخابات خود را به بهترین نحو انجام دهید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. با دریافت یک سامانۀ پیامک و یک سامانۀ سایت ساز، می توانید صدای خود را به گوش همه برسانید. شرکت مدیر پیامک مفتخر خواهد بود که میزبان تبلیغات انتخاباتی شما باشد.

 

پنل اس ام اس ویژه انتخابات

با استفاده از پنل اس ام اس ویژه انتخابات می توانید از امکانات کامل یک سامانه جهت موفقیت خود در انتخابات پیش رو استفاده نمایید. نیک اس ام اس همچنین با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت "تلفن همراه" و "رایانه" از بهترین وسایل های ارتباطی با عموم مردم، به ویژه با جوانان محسوب می شود. همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به 90% از جوانان ایران، در حال حاضر از رایانه و موبایل استفاده می کنند. بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق این دو وسیله به راحتی با طرفداران خود در ارتباط بوده و از عزیزان دعوت کنند که در روز انتخابات به پای صندوق های رای بیایند.

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران کاندیدا های محترم با داشتن شناخت لازم بروی ابزار های موجود در پنل اس ام اس می توانند از امکانات موجود در آن در کمپین های تبلیغاتی خود بهره مند شوند:

- ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

- ارسال پیامک گروهی

- ارسال پیامک زماندار

- ارسال اس ام اس مناسبتی

- منشی پاسخگوی اتوماتیک

- ارسال کاتالوگ خودکار

- ابزار نظر سنجی و مسابقه

- کارت ویزیت الکترونیکی

 

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی پنل اس ام اس انتخابات

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات مدیرپیامک است.
پنل اس ام اس انتخابات
پنل اس ام اس انتخابات

بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با قراردادن هزینه اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود شعارهای انتخاباتی و پیام‌های خود را از طریق پیامک به مخاطبان خود ارسال می‌کنند.

پنل اس ام اس فراز اس ام اس در پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات جهت ارسال پیامک‌های انتخاباتی برای کاندیدها به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک‌ها جهت تبلیغات شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس سامانه پیامک انتخابات

برای ارسال هدفمند، پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا کاندیداها بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنند که برای‌شان بازدهی دارد. تنها کافی است کدپستی منطقه‌ای را که می‌خواهند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند را در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

اگر شخصی کاندید انتخابات مجلس  و… است، قاعدتا اغلب مردمان او را افراد نزدیک به محل زندگی تشکیل می‌دهد . بنابراین بازار هدف او دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارد.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه‌ای برود و شهرهای استان مورد نظر را انتخاب کند.

تنها کافی است برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر را انتخاب کرده. تعداد مخاطبان موجود نشان داده می‌شود که می‌توان به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. می‌توان با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک استان مورد نظر، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کرد.

تبلیغات انتخابات پنل اس ام اس مخابرات انتخابات

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل‌های مدیرپیامک می‌توان براساس هدف خود پیامک‌های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال کرد.

- ارسال پیامک از نقشه گوگل

- ارسال پیامک از طریق کدپستی

- ارسال پیامک از طریق دکل BTS

- ارسال بر شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

تبلیغات انتخاباتی ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات

در این منو از ارسال، کاربران کافی است کد پستی منطقه مورد نظر خود را به سامانه وارد کرده و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره‌هایی که در این منطقه ثبت شده‌اند را نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

این نوع ارسال فقط برای شماره‌های ایرانسل است و در شهری مثل تهران می‌تواند فیدبک بالایی داشته باشد. فراز اس ام اس در این نوع ارسال از روی نقشه منطقه‌ای را که مد نظر است می‌توان به آن ارسال داشت، انتخاب کرد و پیامک خود را زمان‌بندی کرد.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت

در این نوع از ارسال با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده سنی مشخصی می‌توان پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان مورد نظر ارسال کرد.

سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات ارسال پیامک از پیش شماره‌های همراه اول

اغلب شماره‌های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. می‌توان با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. آن هم به صورت هدفمند.

ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتورها، در پنل‌های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که می‌توان به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کرد تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان‌ها

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی پنل شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور در پنل مدیرپیامک موجود است. علاقه‌مندان جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس مخابرات می‌توانند به صفحه امکانات و تعرفه‌ها مراجعه کنند.

 

سامانه پیام کوتاه برای پیروزی در انتخابات باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیت تبلیغات در این حوضه یکی از راهکارهایی که میتوان به آن تکیه کرد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی وهمچنین تبلیغاتی و بعد انتخابات ارسال پیام تشکر استفاده کرد و با توجه به هزینه پایین پیامک یکی از به سرفه ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات در این زمینه میباشد

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک برای انتخابات مختلف  و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات برای ارسال پیامک انتخاباتی باید یک سری قوانین را رعایت کرد که در اینجا به این قوانین اشاره می شود :

– ارسال در ساعات مناسب ، برای جلوگیری از تبلیغ منفی و با توجه به ترافیک بالای ارسال در ایام انتخابات بهتر است که بین ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پیامک ارسال گردد .

– ارسال در زمان هایی که توسط مراجع دولتی تعیین می گردد ، یعنی زمان مجاز برای تبلیغات

– استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک ، چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود .

– ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص ، مثلا اگر انتخابات شورای شهر می باشد ، فقط به شهری که در آن کاندید شده اید پیامک ارسال کنید .

سیب اس ام اس استفاده از شماره پیامکی کوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما ، لازم به ذکر است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه تر در کیفیت ارسال تاثیری ندارد .

 

 

سامانه پیام کوتاه ویژه انتخابات مجلس ارسال پیامک متناظر ، اگر شما یک سری مخاطب خاص با نام دارید ، پیامک متناظر یا هوشمند ارسال کنید و در ابتدای پیامک نام آنها را ذکر کنید .

– تخلف نکنید : برای سایر کاندیداهای محترم تبلیغات منفی نکنید ، با این کار خودتان را به دردسر خواهید انداخت و قطعا موفق نخواهید شد .

– از قبل برای تبلیغات پیامکی بودجه در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید .

– ارسال پیامک تان به یک نفر در طی یک مدت خاص ، مثلا هفت روزه ، به تعداد سه بار بسیار موثر تر از ارسال به تعداد افراد بیشتر ولی یک بار می باشد ، زیرا با ارسال سه بار پیامک قطعا نام شما در ذهن گیرنده باقی خواهد ماند .

–  پیامک انتخاباتی در نهایت هم پیشنهاد می گردد که یک شرکت معتبر را برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود انتخاب نمایید ، مدیرپیامک نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب برای ارسال اس ام اس انتخاباتی شما می نماید .

 

پنل پیامک مخابرات برای انتخابات

پنل اس ام اس برای انتخابات

یکی از روش های اصلی تبلیغات انتخاباتی ، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی برای انتخابات

با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می باشد . بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند

انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری

جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود

شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند .

تک پیامک در پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندید های محترم

به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود .

 
سامانه پیامک انتخابات ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات

نگران نباشید ! برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات ، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است

تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد . تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که

میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید .

اگر کاندید انتخابات مجلس  و… باشید ، قاعدتا اغلب مردمان شما را افراد نزدیک به محل زندگی تان

تشکیل میدهد . بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید .

 

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان مورد نظر را انتخاب کنید ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید . تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود

که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی

یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک استان مورد نظر ، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید .

 
پنل اس ام اس مخابرات انتخابات

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل های مدیرپیامک شما میتوانید بر اساس هدف خود

پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

 

* ارسال پیامک از نقشه گوگل

* ارسال پیامک از طریق کدپستی

* ارسال پیامک از طریق دکل BTS

* ارسال بر شهرستان های استان ها و مراکز استان

ارسال اس ام اس انتخاباتی

 
ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

 

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله مورد

نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

 
ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات

 

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند

و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

اس ام اس انتخاباتی همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تهران

می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید

به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

 
ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در

تبریز اس ام اس در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی

پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان مورد نظر ارسال نمایید .

 
ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با

انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند ! ارسال اس ام اس انبوه برای موفقیت در انتخابات

 
ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانید

به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید

تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

 
ارسال پیامک به کلیه شهرستان های استان ها و مراکز استان ها

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان مورد

نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

کلیه استان ها و شهرستان های کشور در پنل ما موجود است

افزایش شانس پیروزی در انتخابات با استفاده از پنل اس ام اس

 

سامانه پیامک انتخابات

همانطور که میدانید تنها چند صباحی دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است. از این رو احزاب و نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند تا با استفاده از راهکار هایی جدید خودشان را به مردم معرفی کرده و اهداف و برنامه هایشان را به گوش مردم برسانند. رایگان اس ام اس با پیشرفت تکنولوژی و همچنین استقبال مردم از دنیای دیجیتال، میتوان گفت که “رایانه” و “موبایل” به ابزار های محبوب ارتباطی اللخصوص در بین جوانان تبدیل شده است.
از طرفی دیگر بیشتر جمعیت ایران را جوانان تشکیل میدهند و حدود 90% از این جوانان، از گوشی موبایل استفاده میکنند. از این رو نامزدهای شورای شهر و همچنین مجلس شورای اسلامی میتوانند از طریق این پلتفرم به راحتی با جامعه هدف خود در ارتباط باشند تا آنها را به پای صندوق های رای بکشند. بایگانی های پیامک انتخاباتی اما از چه طریق و با استفاده از چه ابزاری میتوان این کار را عملی کرد؟
مدیرپیامک در این راستا مفتخر است با معرفی سامانه پیامک انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، بستر ارتباطی آسان را برای نامزدهای انتخابات مجلس فراهم آورد.
پنل پیامک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

یکی روش های اصلی تبلیغات انتخابات مجلس و شورا، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با استفاده از پنل مدیرپیامک میباشد. مکث اس ام اس همانطور که میدانید بسیاری از کاندیدا های شورای شهر، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و… ارسال پیامک انبوه را به عنوان ابزاری جهت تبلیغات خود قرارداده و با در نظر گرفتن بودجه اندک برای تبلیغات پیامکی، شعارها و پیامک های خود را از طریق پیامک به مخاطبان خود ارسال میکنند.

در سامانه پیامک انتخابات، مدیرپیامک جهت ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای کاندیداهای محترم به دلیل ارسال اس ام اس با حجم بالا و محدودیت زمانی در ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی، شرایطی ویژه در نظر گرفته است. سامانه پیامک ویژه انتخابات مجلس و شورا مدیرپیامک، به کاندیداهای محترم ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک های انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.
راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

مدیرپیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات در زمنیه ارسال پیامک تبلیغاتی را در اختیار تمام مردم قرار دهد. همه کاربران میتوانند بدون نیاز به دانش و مهارتی خاص از طریق اینترنت و به صورت انلاین اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی کنند. مدیرپیامک علاوه بر قرار دادن بانک شماره تلفن جامع و کامل، خدمات و امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برخی از این امکانات در ادامه لیست شده اند:

    ارسال پیامک به مخاطبین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول
    ارسال پیامک منطقه ای
    ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل
    ارسال پیامک کد پستی
    ارسال پیامک به پیش شماره خاص
    ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS
    ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت (ارسال پیامک به رای اولی ها)
    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف خاص

تخفیف ویژه پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس
    ارسال پیامک زمانبندی شده
    ارسال پیام صوتی
    دفترچه تلفن پیشرفته
    ارسال پیامک هوشمند
    و…

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات با تخفیف ویژه

سامانه پیامکی ویژه کاندیدای انتخاباتی مجلس
ارسال پیامک با نام کاندیدا انتخابات مجلس و یا شورا

جهت برند سازی انتخاباتی در سامانه پیامک انتخابات، کاندیداهای محترم میتوانند با خرید سرویسی با نام ارسال پیامک تبلیغاتی با برند، میتوانند از این قابلیت پنل پیامک انتخابات استفاده کنند که هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به جای شماره فرستنده پیامک، نام کاندیدا نوشته شود. پنل اس ام اس مکث اس ام اس با توجه به روند طولانی و زمانبر بودن اینکار توصیه میشود تا کاندیداهای محترم قبل از اینکه وارد فاز تبلیغات انتخاباتی برای عموم شوند، سریع تر از موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.
چرا کاربران به پیامک های تبلیغاتی توجه نمیکنند؟

طراحی سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

همانگونه که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد، امروزه تکنولوژی بخش مهمی از زندگی ما را به خود درگیر کرده است. با توجه به این پیشرفت تکنولوژی برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی دیگر نیازی نیست از کاغذ استفاده کرد. بلکه میتوان به راحتی و از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه اینکار را به راحتی انجام داد. پنل ارسال پیامک انتخابات به همین علت نمایندگان مجلس و شورای شهر نیز باید یک وبسایت شخصی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به راحتی و در اولین فرصت پاسخگوی نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس اینست که، میتوانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند و کمپین های مختلفی راه اندازی کنند.

در این راستا مدیرپیامک با دارا بودن تیم حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و تولید محتوا، مفتخر است که در این زمینه نیز میتواند کاندیداهای محترم را یاری کند. نامزد های انتخابات مجلس و شورای شهر میتوانند در وبسایت خود فعالیت های زیر را داشته باشند:

    بیوگرافی و زندگی نامه
    معرفی اهداف و برنامه ها
    آرشیو عکس
    آرشیو فیلم ها
    آرشیو سخنرانی ها (به حالت صوتی و متنی)
    اخبار و اطلاع رسانی
    نظرسنجی
    ارتباط آنلاین با مردم
    پیشنهادات و انتقادات

پیامک تبلیغاتی انتخابات مجلس
    و…

اگر تصمیم دارید تبلیغات انتخابات خود را به بهترین نحو انجام دهید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. با دریافت یک سامانه پیامک و یک سامانه سایت ساز، می توانید صدای خود را به گوش همه برسانید. شرکت مدیرپیامک مفتخر خواهد بود که میزبان تبلیغات انتخاباتی شما باشد.

 

همانطور که می دانید تنها یک ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است. مکس اس ام اس از این روی احزاب نامزدهای نمایندگی هر دو مجلس در تلاش هستند که با استفاده از راهکارهایی جدید کاندیدای خود را به عموم مردم معرفی کنند و برنامه های این عزیزان را به مردم برسانند.

با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت "تلفن همراه" و "رایانه" از بهترین وسایل ارتباطی با مردم، به ویژه با جوانان می باشند. همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به 90% از جوانان ایران، در حال حاضر از کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام کشور بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق این دو پلت فرم به راحتی با طرفداران خود در ارتباط باشند و از عزیزان دعوت کنند که در روز 7 اسفند به پای صندوق های رای بیایند.

همانگونه که در چند ماه قبل گفتیم، با نزدیک شدن به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیران شرکت رسانۀ تجارت نوین تصمیم گرفتند که به مناسبت این رویداد ملی، امکانات و خدمات خود را با تخفیف در اختیار کاندیداهای هر دو انتخابات قرار دهند. هم اکنون افراد نامزد در انتخابات مجلس می توانند پنل تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف و پنل سایت ساز پرتال را با 5% تخفیف دریافت کنند.
پنل پیامک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانطور که گفتیم، نامزدهای محترم انتخابات می توانند پنل های تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف دریافت کنند. در حال حاضر، مدیر پیامک را می توان یکی از بهترین و موفق ترین سامانه های ارسال اس ام اس در ایران دانست. مدیر پیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات اس ام اس را در اختیار تمام شهروندان قرار دهد. همۀ کاربران می توانند بدون داشتن دانش و مهارت خاصی، از طریق اینترنت اقدام به ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی همچنین علاوه بر بانک شماره تلفن جامع، مدیر پیامک خدمات و امکانات منحصر بفردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه به برخی از امکانات مدیر پیامک اشاره شده است:

    ارسال پیامک به اوپراتورهای ایرانسل و همراه اول
    ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر
    ارسال پیامک منطقه ای
    ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص
    ارسال پیامک بر اساس کد پستی
    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف
    ارسال بر اساس جنسیت و سن
    ارسال های زمان بندی شده
    گزارش پیامک های ارسالی
    گزارش پیامک های دریافتی
    دفترچه تلفن پیشرفته
    و...

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات طراحی سایت برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانگونه که مطلع هستید امروزه بخش مهمی از زندگی ما به تکنولوژی وابسته شده است. امروزه دیگر لزومی ندارد برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی از کاغذ استفاده کرد، بلکه می توان این کارها را به راحتی از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه به راحتی انجام داد. نمایندگان مجلس نیز به همین دلیل باید وب سایت داشته باشند. پنل اس ام اس رایگان به این ترتیب مردم می توانند به راحتی با نامزدها و نمایندگان انتخابی شهر خود، ارتباط برقرار کنند تا نمایندگان در اولین فرصت پاسخگوی این نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت این است که نامزدهای انتخاباتی می توانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف انتخاباتی راه اندازی کنند، فایل های مرتبط با سخنرانی های خود را در اختیار مردم قرار دهند و ... .

در صورتی که در نامزدی خود در انتخابات مجلس را اعلام کرده اید، می توانید از طریق سامانه سایت ساز پرتال، وب سایت خود را در یک روز راه اندازی نمایید. اکنون که دیگر زمان چندانی برای طراحی سایت انتخاباتی باقی نمانده است، سایت ساز پرتال گزینۀ فوق العاده ای برای بر طرف کردن این نیاز شما می باشد. کارشناسان فنی پرتال با مطالعه و بررسی دقیق، نیازهای نامزدهای انتخاباتی را شناخته و بر اساس آنها قالب های خود را ایجاد کرده اند. پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور استفاده از سایت ساز پرتال نیز، نیازی به دانش تخصصی ندارد و همۀ افراد می توانند به آسانی و با چند کلیک وب سایت خود را راه اندازی کنند. نامزدهای انتخاباتی می توانند از وب سایت های خود برای فعالیت های گفته شده در زیر استفاده نمایند:

    معرفی، زندگی نامه
    معرفی برنامه و عملکرد نماینده
    آرشیو عکس
    آرشیو فیلم
    آرشیو فایل های صوتی و متنی سخنرانی ها
    انتشار اخبار و اطلاع رسانی
    نظر سنجی
    ارتباط با مردم
    افتخارات و سوابق
    پیشنهادات و انتقادات
    فرم های مختلف جهت برقراری ارتباط مردمی
    پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید
    و ...

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور اگر تصمیم دارید تبلیغات انتخابات خود را به بهترین نحو انجام دهید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. با دریافت یک سامانۀ پیامک و یک سامانۀ سایت ساز، می توانید صدای خود را به گوش همه برسانید. شرکت مدیر پیامک مفتخر خواهد بود که میزبان تبلیغات انتخاباتی شما باشد.

 

پنل اس ام اس ویژه انتخابات

با استفاده از پنل اس ام اس ویژه انتخابات می توانید از امکانات کامل یک سامانه جهت موفقیت خود در انتخابات پیش رو استفاده نمایید. همچنین با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت "تلفن همراه" و "رایانه" از بهترین وسایل های ارتباطی با عموم مردم، به ویژه با جوانان محسوب می شود. پنل اس ام اس مکس اس ام اس همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به 90% از جوانان ایران، در حال حاضر از رایانه و موبایل استفاده می کنند. بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق این دو وسیله به راحتی با طرفداران خود در ارتباط بوده و از عزیزان دعوت کنند که در روز انتخابات به پای صندوق های رای بیایند.

سامانه پیامک برای انتخابات کاندیدا های محترم با داشتن شناخت لازم بروی ابزار های موجود در پنل اس ام اس می توانند از امکانات موجود در آن در کمپین های تبلیغاتی خود بهره مند شوند:

- ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

- ارسال پیامک گروهی

- ارسال پیامک زماندار

- ارسال اس ام اس مناسبتی

- منشی پاسخگوی اتوماتیک

- ارسال کاتالوگ خودکار

- ابزار نظر سنجی و مسابقه

- کارت ویزیت الکترونیکی

 

پنل پیامک انتخابات پنل اس ام اس انتخابات

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات مدیرپیامک است.
پنل اس ام اس انتخابات
پنل اس ام اس انتخابات

بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با قراردادن هزینه اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود شعارهای انتخاباتی و پیام‌های خود را از طریق پیامک به مخاطبان خود ارسال می‌کنند.

در پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات جهت ارسال پیامک‌های انتخاباتی برای کاندیدها به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک‌ها جهت تبلیغات شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

پنل پیامکی انتخابات سامانه پیامک انتخابات

برای ارسال هدفمند، پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا کاندیداها بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنند که برای‌شان بازدهی دارد. تنها کافی است کدپستی منطقه‌ای را که می‌خواهند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند را در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

اگر شخصی کاندید انتخابات مجلس  و… است، قاعدتا اغلب مردمان او را افراد نزدیک به محل زندگی تشکیل می‌دهد . بنابراین بازار هدف او دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارد.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه‌ای برود و شهرهای استان مورد نظر را انتخاب کند.

تنها کافی است برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر را انتخاب کرده. تعداد مخاطبان موجود نشان داده می‌شود که می‌توان به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. می‌توان با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک استان مورد نظر، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کرد.

ارسال پیامک انتخاباتی پنل اس ام اس مخابرات انتخابات

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل‌های مدیرپیامک می‌توان براساس هدف خود پیامک‌های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال کرد.

- ارسال پیامک از نقشه گوگل

- ارسال پیامک از طریق کدپستی

- ارسال پیامک از طریق دکل BTS

- ارسال بر شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

سامانه پیامک ستاد انتخابات ریاست جمهوری ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات

در این منو از ارسال، کاربران کافی است کد پستی منطقه مورد نظر خود را به سامانه وارد کرده و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره‌هایی که در این منطقه ثبت شده‌اند را نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

این نوع ارسال فقط برای شماره‌های ایرانسل است و در شهری مثل تهران می‌تواند فیدبک بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال از روی نقشه منطقه‌ای را که مد نظر است می‌توان به آن ارسال داشت، انتخاب کرد و پیامک خود را زمان‌بندی کرد.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت

در این نوع از ارسال با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده سنی مشخصی می‌توان پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان مورد نظر ارسال کرد.

پنل اس ام اس انتخابات ارسال پیامک از پیش شماره‌های همراه اول

اغلب شماره‌های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. می‌توان با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. آن هم به صورت هدفمند.

ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتورها، در پنل‌های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که می‌توان به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کرد تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان‌ها

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی پنل شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور در پنل مدیرپیامک موجود است. علاقه‌مندان جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس مخابرات می‌توانند به صفحه امکانات و تعرفه‌ها مراجعه کنند.

 

پیامک انتخابات باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیت تبلیغات در این حوضه یکی از راهکارهایی که میتوان به آن تکیه کرد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی وهمچنین تبلیغاتی و بعد انتخابات ارسال پیام تشکر استفاده کرد و با توجه به هزینه پایین پیامک یکی از به سرفه ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات در این زمینه میباشد

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک برای انتخابات مختلف  و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد .





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: